Proč je nedostatek řidičů, aneb zvláštní praktiky PIDu

Publikoval(a) admin dne

Vliv postihů od PIDu na stávající řidiče a nábor nových?

Jsem obyčejný řidič autobusu, pracující pro ICOM koncern Jihlava. Abych neporušil pracovní smlouvu nemohu sdělit výši svého platu, i když je to všeobecně známé. Uvedu jen základ který činí 24100 Kč, tj. cca 150 Kč na hodinu.

Začínám v 5 hodin a končím v 15 hodin, trasu projedu za den 8× s nájezdem 264 km tj. 1320 km týdně, 5280 km měsíčně. K tomu si připočtěte vybírání jízdného, poměrně složité výpočty různých doplatků a slev, odvody tržeb, mytí, tankování a úklid autobusu a v neposlední řadě stále se zvyšující dopravní stres a různé uzavírky. Jsem dost odolný, ale po 10 hodinách v práci v úmorném horku toho mám někdy dost, odcházím s propocenou modrou košilí, bílou si vzít nesmím neb mi hrozí pokuta 1000 Kč, ale přesto spokojený z dobře vykonané práce.

Celý text naleznete na https://medium.seznam.cz/clanek/charlie-letec-proc-je-nedostatek-ridicu-aneb-zvlastni-praktiky-pidu-15850

I tento popisovaný stav vedl Odborový Svaz Dopravy k vydání prohlášení “Došla nám trpělivost, stačilo!“… viz. tento článek


0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder